Bestellen

Hoe bestel ik een RestaurantKaart?

Dit doe je via www.restaurantkaart.nl/bestel. Registreer je, betaal met iDeal en download de app. Je krijgt een bevestigingsmail met je membercode en aanvullende informatie.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt je RestaurantKaart enkel betalen met iDeal. Dit doe je op het moment van registreren.

Hoe ontvang ik mijn RestaurantKaart en vanaf wanneer kan ik deze gebruiken?

De RestaurantKaart is een digitale applicatie. Na registratie ontvang je van ons een bevestigingsmail. Hierin staat je membercode. Met je membercode activeer je de app van RestaurantKaart. Daarna is je RestaurantKaart direct klaar voor gebruik.

Kan ik meerdere RestaurantKaarten bestellen?

Natuurlijk kan dat! Stuur een mail naar klantenservice@restaurantkaart.nl. Of laat het ons weten via het contactformulier. We helpen je graag verder.

Heb ik bedenktijd?

Je hebt 14 dagen bedenktijd. Dit is wettelijk vastgelegd. Daarna kun je de RestaurantKaart elke maand opzeggen.

Lidmaatschap

Wat kost een abonnement op RestaurantKaart?

De RestaurantKaart kost €6,99 per maand en is maandelijks opzegbaar.

Kan ik mijn RestaurantKaart vanavond al gebruiken?

Zeker weten! Na registratie ontvang je van ons een bevestigingsmail. Hierin staat je membercode. Met je membercode activeer je de app van RestaurantKaart. Daarna is je RestaurantKaart direct klaar voor gebruik.

Hoe weet ik tot wanneer mijn RestaurantKaart abonnement loopt?

Je abonnement geldt tot het moment dat je besluit om op te zeggen. Het abonnement is maandelijks opzegbaar. In de app vind je ook meer info onder Menu > Mijn kaart.

Hoe kan ik mijn RestaurantKaart lidmaatschap opzeggen?

Opzeggen doe je door een mail te sturen naar klantenservice@restaurantkaart.nl. Of gebruik ons contactformulier.

App

Hoe laat ik mijn RestaurantKaart zien?

Laat je RestaurantKaart zien bij het afrekenen. Dit doe je door de app van RestaurantKaart te openen. Klik onderin op de knop ‘Toon kaart’. Swipe de kaart naar rechts en toon de kaart aan een medewerker. Bekijk een demo van de app.

Kan ik de RestaurantKaart gebruiken op elke type smartphone of tablet?

Je kunt de RestaurantKaart gebruiken op een Android of IOS toestel. Voor IOS heb je IOS 8 of hoger nodig.

Kan ik mijn RestaurantKaart gebruiken op meerdere devices tegelijk?

Nee, je RestaurantKaart kun je koppelen aan 1 device of toestel.

Ik wil de app van RestaurantKaart gebruiken op een ander toestel. Wat moet ik doen?

Stuur een mail naar klantenservice@restaurantkaart.nl of laat het ons weten via ons contactformulier. Wij passen het graag voor je aan.

Er wordt gevraagd mijn app opnieuw te activeren, maar ik weet mijn membercode niet. Wat nu?

Wij helpen je graag. Stuur een mail naar klantenservice@restaurantkaart.nl. Of gebruik ons contactformulier. Als het urgent is, kun je bellen naar 020 26 16 712.

Spelregels

Hoe vaak kan ik uit eten met de RestaurantKaart?

Met een geldige RestaurantKaart kun je zo vaak uit eten als je wilt. Altijd doordeweeks, soms ook in het weekend. Vraag ernaar bij het restaurant van jouw keuze.

Kan ik met de RestaurantKaart alles bestellen wat ik wil?

Met de RestaurantKaart kun je in principe alle gerechten van de kaart bestellen. Mocht dit toch anders zijn in het restaurant van jouw keuze, dan staat dit uitdrukkelijk vermeld op de website van het restaurant.

Geldt de korting ook voor drankjes?

Nee, de korting geldt alleen op het eten.

Met hoeveel mensen kan ik gebruik maken van de RestaurantKaart?

De korting is altijd geldig voor 2 personen. Je tafelgenoot profiteert dus altijd mee van de 50% korting op het eten. In aantal restaurants geldt de korting zelfs tot 8 personen. Dit staat per restaurant aangegeven. Wil je met 4 personen uit eten bij een restaurant dat een maximum van 2 personen hanteert, geen probleem. De 50% korting wordt dan verrekend op de 2 goedkoopste voor-hoofd- en nagerechten.

Kan ik ook alleen uit eten met de RestaurantKaart?

Jazeker! Ook als je alleen uit eten gaat, krijg je 50% korting op het eten.

Mag ik de RestaurantKaart van iemand anders gebruiken?

Nee, de RestaurantKaart is persoonlijk.

Is de RestaurantKaart ook geldig tijdens feestdagen?

Dit verschilt per restaurant. Neem contact op met het restaurant waar je wilt gaan eten.

Waarom moet ik telefonisch reserveren?

Onze restaurants reserveren elke dag een aantal tafels voor leden van RestaurantKaart. Om dit in goede banen te leiden, is het belangrijk dat je telefonisch reserveert en erbij zegt dat je een RestaurantKaart hebt. Zo zorgen we ervoor dat je altijd verzekerd bent van een goed tafeltje. Telefonisch reserveren doe je door in de app op de knop ‘reserveren’ te drukken.

Restaurants

50% korting, hoe kan dat?

Met de RestaurantKaart is het op iedere dag van de week gezellig druk in de restaurants. Op doordeweekse avonden krijg je 50% korting op het eten van jou en je tafelgenoot. Jij blij en het restaurant een bezet tafeltje erbij! Kun je met het bespaarde geld mooi een fijne fles wijn bestellen voor bij je diner.

Het restaurant waar ik wil eten geeft korting aan maximaal 2 personen. Ik wil hier graag met meer personen eten. Mag dat?

Restaurants bepalen zelf voor hoeveel personen de korting geldt. Zolang je duidelijk aangeeft dat je met meer personen komt eten dan het aantal personen dat korting krijgt, moet het geen probleem zijn. De korting geldt dan alleen voor het maximaal aangegeven aantal personen.

Hoe weet ik welke (nieuwe) restaurants de RestaurantKaart accepteren?

Via de app van RestaurantKaart blijf je eenvoudig op de hoogte van alle deelnemende restaurants. Je vindt een actueel overzicht ook op www.restaurantkaart.nl/restaurants. En volg je onze social mediakanalen al? Daar delen we dagelijks nieuwe informatie over ons aanbod.

Hoe kan het dat mijn favoriete restaurant niet meer op jullie site staat?

Restaurants hebben de vrijheid om de samenwerking op elk moment te stoppen. Het is dus mogelijk dat dit voor jouw favoriete restaurant geldt. Gelukkig komen er dagelijkse veel nieuwe leuke restaurants bij!

Anders

Ik heb een klacht

Jammer, maar vertel het ons vooral. Dan kunnen we er vast iets aan doen. Je kunt contact met ons opnemen via klantenservice@restaurantkaart.nl. Of bel naar 020 26 16 712. Wij bekijken je klacht en geven je zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie.

Ik ben mijn telefoon kwijt. Wat nu?

Neem contact met ons op, dan zoeken we meteen een oplossing. Want het is al vervelend genoeg dat je telefoon kwijt is. Stuur ons een mail op klantenservice@restaurantkaart.nl of gebruik het contactformulier. Als het urgent is, kun je bellen naar 020 26 16 712.

Spelregels

Geldt de korting alleen voor het diner?

Nee, je korting met RestaurantKaart geldt op doordeweekse dagen de hele dag door. Dus heb je zin in een uitgebreide lunch of een fijn ontbijtje? Ook dan zit je goed met RestaurantKaart!

Heb je vragen of opmerkingen?

Neem gerust contact met ons op via onderstaand contactformulier. We doen ons best binnen één werkdag te reageren.

Je kunt ook bellen: 020 26 16 712.

RestaurantKaart BV

Arlandaweg 92, 1043 EX Amsterdam
klantenservice@restaurantkaart.nl
Tel-nummer: 020-2616712
KvK-nummer: 64588963
BTW-nummer: NL855733007B01