Onderwerpen

T-Mobile
Bestellen
Lidmaatschap
App
Spelregels
Restaurants
Anders

T-Mobile

Ik weet mijn wachtwoord niet. Wat moet ik doen?

Je kunt je wachtwoord resetten via: www.restaurantkaart.nl/leden/reset-wachtwoord.

Stopt het lidmaatschap echt na 2 maanden?

Ja het stopt echt na 2 maanden. We hopen natuurlijk wel dat je hebt ervaren hoe fijn het is om met RestaurantKaart uit eten te gaan en dat je daarna besluit lid te blijven.

Hoe kan ik opzeggen?

Je abonnement stopt automatisch. Dus je hoeft niet op te zeggen.

Ik wil de RestaurantKaart app op een ander toestel activeren

Je kunt je RestaurantKaart app maar op 1 toestel activeren. Wanneer je dit op het verkeerde toestel hebt gedaan, stuur dan een mailtje naar andertoestel@restaurantkaart.nl.

Ik wil geen emails ontvangen

Onder iedere mail is er een mogelijkheid om je uit te schrijven voor de mailings.

Kan ik ook reserveren zonder dat ik een smartphone heb?

Het is ook mogelijk om via de www.restaurantkaart.nl/restaurants te reserveren.

Bestellen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt jouw RestaurantKaart lidmaatschap betalen met iDeal en met creditcard. Je betaalt bij het afsluiten van jouw lidmaatschap direct €0,01 om jouw registratie te voltooien. Na de gratis maand betaal je via een automatische incasso €6,99 per maand voor jouw lidmaatschap en deze kun je maandelijks opzeggen.

Hoe bestel ik RestaurantKaart?

Registreer voor RestaurantKaart via www.restaurantkaart.nl/bestellingen/registreren. De eerste maand is altijd gratis! Je betaalt bij het afsluiten van jouw lidmaatschap €0,01 met iDeal of creditcard om jouw registratie te voltooien. Na de gratis maand betaal je €6,99 per maand voor jouw lidmaatschap en deze kun je maandelijks opzeggen.

Hoe ontvang ik mijn RestaurantKaart en vanaf wanneer kan ik deze gebruiken?

De RestaurantKaart is een digitale app. Na registratie ontvang je van ons een bevestigingsmail met aanvullende informatie. Met jouw e-mailadres en wachtwoord activeer je de app van RestaurantKaart. Daarna is je RestaurantKaart direct klaar voor gebruik.

Kan ik meerdere RestaurantKaarten bestellen?

Natuurlijk kan dat! Stuur een mail naar klantenservice@restaurantkaart.nl. Of laat het ons weten via het contactformulier. We helpen je graag verder.

Heb ik bedenktijd?

Je hebt 14 dagen bedenktijd. Dit is wettelijk vastgelegd. Daarna kun je de RestaurantKaart elke maand opzeggen.

Lidmaatschap

Wat kost een abonnement op RestaurantKaart?

De eerste maand van jouw RestaurantKaart is altijd gratis. Daarna kost RestaurantKaart €6,99 (incl. btw) per maand en is jouw abonnement maandelijks opzegbaar.

Kan ik mijn RestaurantKaart vanavond al gebruiken?

Absoluut. Bij het afsluiten van een lidmaatschap maak je een wachtwoord aan. Download je vervolgens de RestaurantKaart app op jouw mobiele telefoon, dan kun je na je betaling direct inloggen met jouw e-mailadres en wachtwoord. Je kunt dan in de app direct een tafel bij een van de 600+ restaurants reserveren.

Hoe kan ik mijn RestaurantKaart lidmaatschap opzeggen?

Je kunt jouw RestaurantKaart lidmaatschap opzeggen door naar jouw persoonlijke pagina te gaan en in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op de “Opzeggen” knop. Onder deze knop zie je direct tot wanneer jouw lidmaatschap geldig is.

Hoe weet ik tot wanneer mijn RestaurantKaart abonnement loopt?

Je abonnement geldt tot het moment dat je besluit om op te zeggen. Het abonnement is maandelijks opzegbaar.

Ik heb een maand gratis cadeau gekregen via een vriend/vriendin. Loopt mijn abonnement nu automatisch door?

Leuk dat je RestaurantKaart een maand gratis probeert. Heb jij bij jouw registratie 1 cent betaald? Dan loopt jouw RestaurantKaart automatisch door. Wil je dit niet? Stuur dan jouw opzegging door naar klantenservice@restaurantkaart.nl.

Is de prijs van RestaurantKaart inclusief btw?

De kosten van jouw abonnement bedragen 6,99 per maand en zijn inclusief btw.

App

Hoe laat ik mijn RestaurantKaart zien?

Laat je RestaurantKaart zien bij het afrekenen. Dit doe je door de app van RestaurantKaart te openen. Klik in de app op het desbetreffende restaurant. Onderaan de pagina klik je op de knop: "Toon RestaurantKaart" en toon de kaart aan een medewerker.

Kan ik de RestaurantKaart gebruiken op elke type smartphone of tablet?

Je kunt de RestaurantKaart gebruiken op een Android of IOS toestel. Voor IOS heb je IOS 8 of hoger nodig.

Kan ik mijn RestaurantKaart gebruiken op meerdere devices tegelijk?

Nee, je RestaurantKaart kun je koppelen aan 1 device of toestel.

Ik wil de app van RestaurantKaart gebruiken op een ander toestel. Wat moet ik doen?

Stuur een mail naar klantenservice@restaurantkaart.nl of laat het ons weten via ons contactformulier. Wij passen het graag voor je aan.

Er wordt gevraagd mijn app opnieuw te activeren, maar ik weet mijn membercode niet. Wat nu?

Wij helpen je graag. Stuur een mail naar klantenservice@restaurantkaart.nl. Of gebruik ons contactformulier. Als het urgent is, kun je bellen naar 020 26 16 712.

Spelregels

Hoe vaak kan ik uit eten met de RestaurantKaart?

Zo vaak je maar wilt! In de RestaurantKaart app bekijk je meer dan 600 restaurants waar jij met jouw lidmaatschap kunt lunchen en dineren. Per restaurant staat aangegeven op welke dagen en tijdstippen zij RestaurantKaart accepteren.

Kan ik met de RestaurantKaart alles bestellen wat ik wil?

Met de RestaurantKaart kun je in principe alle gerechten van de kaart bestellen. Mocht dit anders zijn in het restaurant van jouw keuze, dan staat dit vermeld bij op de restaurant pagina.

Geldt de korting ook voor drankjes?

Nee, de korting geldt alleen op het eten.

Met hoeveel mensen kan ik gebruik maken van de RestaurantKaart?

Per restaurant staat het aantal personen aangegeven waarop de korting van toepassing is. Dit is in de meeste gevallen bij 2 personen waardoor je tafelgenoot ook van de korting kan genieten .Wil je met 4 personen uit eten bij een restaurant dat een maximum van 2 personen hanteert, geen probleem. De 50% korting wordt dan verrekend op de 2 goedkoopste voor-hoofd- en nagerechten.

Kan ik ook alleen uit eten met de RestaurantKaart?

Jazeker! Ook als je alleen uit eten gaat, krijg je 50% korting op het eten.

Mag ik de RestaurantKaart van iemand anders gebruiken?

Nee, de RestaurantKaart is persoonlijk.

Is de RestaurantKaart ook geldig tijdens feestdagen?

RestaurantKaart is niet geldig tijdens feestdagen tenzij dat vermeld is in de app.

Hoe maak ik een reservering?

Open de RestaurantKaart app en kies uit een van de 600+ restaurants. Klik vervolgens op ‘Reserveren’ en kies een datum en tijdstip uit. (Dieet)wensen? Ook dit kun je bij het maken van jouw reservering doorgeven. Je ontvangt altijd bericht van jouw reservering, ook als er helaas geen plek (meer) is.

RestaurantKaart belt te allen tijde zelf de reserveringen door naar de restaurants, met uitzondering van feestdagen. Als RestaurantKaart gesloten is (op feestdagen), wordt de reservering de eerstvolgende dag in behandeling genomen. Dit gebeurt op maandag tot en met vrijdag tussen 09.00u-20.00u en op zaterdag en zondag tussen 12.00u-20.00u. De reservering is alleen geldig wanneer RestaurantKaart de reservering zelf doorgeeft aan het restaurant en dit via de RestaurantKaart app bevestigt.

Geldt de korting alleen voor het diner?

Zin een uitgebreide lunch? Ook dan zit je goed met RestaurantKaart! In de app bekijk je per restaurant of je er terecht kunt voor lunch, diner, of beide. Je reserveert in de app ook direct jouw tafel.

Is het mogelijk meerdere RestaurantKaarten te gebruiken voor één reservering?

Nee, per tafel geldt dat je 1 RestaurantKaart kunt gebruiken. In de RestaurantKaart app staat altijd aangegeven hoeveel personen de korting krijgen per restaurant.

Restaurants

50% korting, hoe kan dat?

Op een gemiddelde avond staan er opgeteld ruim 800.000 stoelen leeg in alle restaurants die Nederland rijk is. Tegelijkertijd zijn er wel inkopen gedaan, staat er een kok in de keuken en het personeel paraat. Zonde! Onze missie is dan ook om mensen vaker uit eten te laten gaan bij de allerleukste restaurants van Nederland. Hierdoor vullen we dagelijks een gedeelte van deze lege stoelen op en in ruil hiervoor krijgen onze leden, die gek zijn op uit eten gaan, 50% korting op de eetrekening.

Het restaurant waar ik wil eten geeft korting aan maximaal 2 personen. Ik wil hier graag met meer personen eten. Mag dat?

Restaurants bepalen zelf voor hoeveel personen de korting geldt. Zolang je duidelijk aangeeft dat je met meer personen komt eten dan het aantal personen dat korting krijgt, moet het geen probleem zijn. De korting geldt dan alleen voor het maximaal aangegeven aantal personen.

Hoe weet ik welke (nieuwe) restaurants de RestaurantKaart accepteren?

Via de app van RestaurantKaart blijf je eenvoudig op de hoogte van alle deelnemende restaurants. Je vindt een actueel overzicht ook op www.restaurantkaart.nl/restaurants. En volg je onze social mediakanalen al? Daar delen we dagelijks nieuwe informatie over ons aanbod.

Hoe kan het dat mijn favoriete restaurant niet meer op jullie site staat?

Restaurants hebben de vrijheid om de samenwerking op elk moment te stoppen. Het is dus mogelijk dat dit voor jouw favoriete restaurant geldt. Gelukkig komen er dagelijkse veel nieuwe leuke restaurants bij!

Anders

Ik heb een klacht

Jammer, maar vertel het ons vooral. Dan kunnen we er vast iets aan doen. Je kunt contact met ons opnemen via klantenservice@restaurantkaart.nl. Of bel naar 020 26 16 712. Wij bekijken je klacht en geven je binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie.

Ik ben mijn telefoon kwijt. Wat nu?

Neem contact met ons op, dan zoeken we meteen een oplossing. Want het is al vervelend genoeg dat je telefoon kwijt is. Stuur ons een mail op klantenservice@restaurantkaart.nl of gebruik het contactformulier. Als het urgent is, kun je bellen naar 020 26 16 712.

Heb ik recht tot herroepen?

Jazeker. Bij iedere dienst of product die jij afneemt, heb jij altijd - binnen een termijn van 14 dagen - recht tot herroepen. Dit kan zelfs zonder opgeave van redenen. Om gebruik te maken van jouw herroepingsrecht, kun je dit schriftelijk per post of e-mail doorgeven. Hierbij kan gebruikgemaakt worden van het modelformulier voor herroeping. Indien het verzoek van herroepen binnen de termijn van 14 dagen, vanaf het moment dat je de RestaurantKaart hebt gekocht, is doorgeven, ontvang je normaal gesproken de betaling terug. Aangezien de eerste maand bij ons gratis is, zal je in dit geval geen geld terug krijgen.

Niet tevreden over de afhandeling van je klacht?

Jammer dat we je niet naar alle tevredenheid kunnen helpen! Indien jij niet tevreden bent over de afhandeling van jouw klacht kan je jouw klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel en het Europese ODR platform.