12/10/2017 / Door Marjola

Studenten van studentenvereniging La Confrérie van de Hotelschool The Hague en de Amsterdamse startup RestaurantKaart vinden elkaar in de gemeenschappelijke deler: gastheerschap.

Samenwerking
Sinds deze week werken de twee partijen officieel samen. Komende weken zal de samenwerking zichtbaar worden in de vorm van een salesteam van studenten, dat gaat helpen de RestaurantKaart aan de man te brengen.

‘La Confrérie was voor ons een logische partner, gezien onze recente uitrol in Den Haag en hun connectie met de horeca-branche. Niet alleen zijn zij zelf vaak in de horeca te vinden, hun omgeving en voorgangers zijn dat ook.’ aldus Erik van der Plas, CEO van RestaurantKaart.

Met de samenwerking steunen de studenten de vereniging en krijgen ze daarnaast een individuele beloning. Een moderne vorm van ‘heitje voor een karweitje’ en wat biergeld dus. Caroline Cointepas van La Confrérie vertelt: ‘Het verhaal van RestaurantKaart biedt een oplossing voor een bekend fenomeen in de horeca: de bezettingsgraad op doordeweekse dagen. Daarnaast is het ook nog relevante werkervaring’.

Over RestaurantKaart
Uit eten gaan wordt de gewoonste zaak van de wereld met de RestaurantKaart. Je eet à la carte bij de leukste restaurants en wordt beloond met 50% korting op het eten. Restaurantkaart wil verre blijven van ‘concurrenten’ als Groupon en andere kortings proposities. Restaurantkaart kiest dan ook duidelijk voor een lidmaatschap en richt zich op de mensen die al graag uit eten gaan. ‘We vinden het belangrijk dat onze leden graag geziene gasten zijn en ook zo behandeld worden’ aldus Erik van der Plas.

Reacties (0)


Reageer